Wysłany: 2015-01-19, 23:45 MOD 7 UPDATE (na sezon 16)
Od sezonu 16 przechodzimy na nową wersję podstawy naszej gry - TurboSliders 2.5.3.
- Najważniejszą zmianą jest płynność działania gry, a także nowe motorki, dzięki którym ryzyko tp powinno być ograniczone do minimum. Ich parametry oczywiście się nie zmieniły, ale dotychczas mieliśmy motorki 64-klatkowe, teraz są 360-klatkowe. Wygląd torów i ścieżek także wizualnie pozostał bez zmian, a z torów mamy tylko dwa nowe - OpoleLM i TarnówLM, które dołączyły do Ligi Miast. Wszystkie zmiany i różnice zapisane są w: TurboSliders\doc\versions.txt. Miejmy nadzieję, że komfort gry na zaktualizowanej wersji poprawi się i wszyscy będą zadowoleni - mówi Bullet, który wraz z Rahimem zajęli się tematem przejścia na nową wersję TurboSlidersa.
Jak uaktualnić wersję gry?
1. Usuwamy lub zmieniamy nazwę obecnie zainstalowanej wersji TurboSliders.
3. Pobieramy i instalujemy dotychczasowy mod na sezon 15---> http://www.stspl.eu/forum...p=235222#235222lub jeśli ją już posiadamy przed ewentualnym usunięciem starego TurboSlidersa kopiujemy folder 'mod_Speedway7 i wklejamy do folderu nowej wersji TS.
W razie jakichkolwiek problemów z instalacją, bądź ewentualnymi problemami technicznymi można zgłaszać się do Radnych odpowiedzialnych za to:
Bullet - gg: 5383625
Rahim - gg: 36269891
_________________
Ostatnio zmieniony przez Speedwayfan 2015-08-22, 13:46, w całości zmieniany 3 razy
Niestety Gabriel ale tak robiłem i za kazdym razem przed biegiem na serwie pobierało mi motorki. Musiałem odinstalować starego TSa i moda i dopiero wówczas instalować od nowa z nową wersją.
Tp jak było tak jest w takiej samej ilości. I lipa z tym ze grafa skacze ,bo wydaje sie jakby motor klatkował a to przeszkadza w płynnej jeździe. Ale z tego co wiem ma być to poprawione w trakcie sezonu wiec może wtedy będzie chodziło jak trzeba
Ja za to czuje niewielką poprawę na plus w samej jeździe, coś jest inaczej i dobrze, TP nie leci jak dawniej jest poprawa i w tym temacie, grafika jak pisze Adamus cukierkowa, ale mnie się podoba. Super to wyszło moim zdaniem na plus:) Jest może takie dziwne zachowanie motorka na wejsciu w luk ale za tydzień nikt już tego nie będzie dostrzegał. Pzdr
Dokładnie tak jak mówi Piwo, po kilku dniach boconka już się przyzwyczaicie do motorków. Te przeskoki to po prostu wina grafiki motorka, która może nie jest w 100% dopracowana ale niestety już nie starczyło czasu, żeby to poprawić. W trakcie sezonu postaramy się zrobić może jeszcze jakiś mały update z lepszą grafiką.
Co do samych motorków i nowego TS'a to różnica jest i to duża. Fakt, tp są nadal ale w mniejszym stopniu niż to było do tej pory.
Mikkel napisał/a
Skoro motorki klatkują i tp jest tak jak było, to po co ta zmiana?
Po to, żeby robić coś w kierunku pozbycia się teleportów Od czegoś trzeba zacząć.
Te przeskoki to po prostu wina grafiki motorka, która może nie jest w 100% dopracowana ale niestety już nie starczyło czasu, żeby to poprawić. W trakcie sezonu postaramy się zrobić może jeszcze jakiś mały update z lepszą grafiką.
To po jaką cholere na siłe w przerwie międzysezonowej chcecie STS'a ulepszać czymś, co nie jest dopracowane w 100% i trzeba będzie w sezonie jeszcze poprawiać?
Kaczy dojrzewanie? Ostatnio wszystko na nie. Ale minie..
Po prostu wydaje mi się, że lepiej byłoby dopracować motorki do grafiki i do nowego TS'a, żeby wszystko śmigało płynnie, a nie wrzucać jakąś dziką wersję z klatkującym motorkiem i "a niech się przyzwyczają".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach