Speedway Turbo Sliders - Polskie Forum Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Wizja modu na sezon 15
Autor Wiadomość
Skrzypek 

Wychowanek klubu: WTS Sparta Wrocław
Debiut w lidze: 00
Wiek: 42
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 3800
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-04-18, 11:24   Wizja modu na sezon 15

Mam taką prośbę. Każdy z was niech napiszę jak widzi mod na przyszły sezon. Jesteśmy w dość licznej grupie i chciałbym abyśmy wiedzieli, kto jak sobie wyobraża mod, a nie tylko myśleli, iż każdy myśli tak samo. Ułatwi to nam współpracę:).
 
 
DaDi 

Wychowanek klubu: Dangerously Fast Bees
Debiut w lidze: 08
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1263
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2014-04-18, 13:27   

No to może zacznę ja:P

Zacznijmy od tego, że mod w mojej ocenie powinien być tworzony z myślą o zarówno graczy z czołówki, jak i graczy, którzy przygodę swoją dopiero zaczynają, bądź zaczęli.

Pomysły na nowy sezon:

* Powrót torów zagranicznych – myślę, że to jest sprawa oczywista. Graczom brakuje torów zagranicznych. Wczoraj jak włączyłem serwer z torem zagranicznym do testów to każdy przetrwał aż 4x15 torów.:P

* Stworzenie nowych torów zagranicznych i minitorów, które były używane w sezonie 00 – urozmaicenie gry i tyle 

* Odnowienie grafik torów zagranicznych – grafika nie jest najważniejsza, ale lepiej się jeździ na torach, które ładnie wyglądają, a nie paintowych ;)

* I rzecz, która MUSI wejść, czyli boty. Gracze słabsi i może i nawet Ci lepsi z chęcią pojeżdżą na torach z komputerami. Wczoraj trochę się pobawiłem i jest możliwe zrobienie botów tak, aby wszystkie dojechały do mety bez zahaczania o trawę, bądź bandę. Fajnie by było, gdyby KAŻDY się w to zaangażował. Jest nas tutaj 25. Przy założeniu, że będzie około 600 torów(może być dużo dużo więcej) wychodzi około 25 torów na głowę. Na każdym torze trzeba zrobić 8 okrążeń z czego jedno lub dwa nagrania będą się nadawały. Każdemu to zajmie około 2 godzin.

* Powinniśmy starać się o to, żeby jak najmniej informacji doszło do graczy. Większa frajda będzie jak dostaną produkt o którym nic nie będą wiedzieć. Spowoduje to lekkie zaskoczenie jak zobaczą ten mod.

* Nowy film promocyjny, który zachęci graczy do śmigania:P

Mam nadzieję, że wszystko z tego rozumiecie:P
 
 
Kowal 


Wychowanek klubu: Sparta Wrocław
Debiut w lidze: 05
Wiek: 32
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 412
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2014-04-18, 13:58   

Moja wizja wygląda tak:

BYDGOSZCZ-nie ma co ukrywać, że jest to klasyk w stsie i takie toru nie powinno się ruszać. Kilkakrotnie w lidze udowadniane było, że można zmiażdżyć każdego na tym torze, np. BW-TSCR. Jestem zdecydowanie za pozostaniem obecnego.

CHORZÓW-zostaje obecny, nie ma co kombinować, tor fajny do rywalizacji.

CZĘSTOCHOWA-zostaje obecna, lecz nałożyłbym poprawki na ten tor. Przykład: osłabienie trawy na wejściach w łuk oraz usunięcie ścieżki zwalniającej na wyjściu z drugiego łuku. Nie wiem czym autor tego toru się kierował dając taką ścieżkę obok najszybciej. Proponowałbym zamiast ten zwalniającej dać zwykła jak na reszcie łuku.

GDAŃSK-na obecnym liczy się tylko start ;/ Podajże Rahim już przygotował siatkę graficzną nowego toru, więc najlepiej, aby wymienić i dobrze nałożyć ścieżki. Proponuje: I łuk kreda oraz wejście z dużej i wyjście 3/4 toru; II łuk kreda oraz wejście ostre i wyjście pod bandą.

GNIEZNO- zostaje obecny

GORZÓW-zostaje obecny

GRUDZIĄDZ-zostaje obecny

KRAKÓW-zostaje obecny, przy samych kargerach będzie mnóstwo walki, bo ciągnie na całej długości. Chyba, że poprawić tor z rewolucji, a mianowicie IIł uk. Jak pamiętam była tam "turbo ścieżka" a resztę zwalniało ;/ Propozycja II łuku: zrobiłbym identyczny łuk jak na obecnym Wrocławiu tylko bez ścieżki zwalniającej przy kredzie.

KROSNO-zostaje obecny

LESZNO-zostaje obecny

ŁODŹ-obecny tor porażka;/ Powróciłbym do poprzedniej wersji i naniósł poprawki typu: I łuk osłabienie na wejściu trawy; II łuk: na wyjściu przyspieszyć ścieżkę pod bandą, geometria na to pozwala. Wtedy można jeszcze kombinować, plamke szybszą na środku łuku oraz na wejściu w łuk z dużej, co może umożliwić różne ataki.

LUBLIN-zostaje obecny, przy samych kargerach fajny tor, kreda i duża ciągnie.
MACHOWA-zrobiłbym podmianę na tor z moda angielskiego King's Lynn, chyba był to ten, Barnej możesz potwierdzić, bo chyba o tym rozmawialiśmy.

MOTOARENA-zostaje obecny, mega torek.

OPOLE-zostaje obecny

OSTRÓW-zostaje obecny, lecz poprawiłbym: osłabienie trawy na obu łukach przy wejściu.

PIŁA-zostaje obecna, za dużo zmian nie można wprowadzać. Zrobić nową i wrzucić ją dopiero od sezonu 16.

POLAN- podmianka na tor Malilli

POZNAŃ-zostaje obecny

RAWICZ-rozmawiałem już z Rahimem o tym torze, był pomysł zrobienia nowej siatki graficznej i ułożeniu ścieżek tak samo jak miał Rybnik z poprzedniego sezonu. Jestem z Rawicza i taki torek byłby idealnym odzwierciedleniem realnego. :)

RYBNIK-zostaje obecny, dodałbym ścieżkę po kredzie na II łuku.

RZESZÓW-rzuciłem pomysł aby skrócić wyjście z II łuku toru z LM, Rahim wykonał, był jeszcze pomysł przedłużenia ścieżki na wyjściu z II łuku. Jak na razie testowaliśmy z Barnejem i II łuk: kreda oraz wejście duża, wyjście przy kredzie są porównywalne, kto sprytniejszy ten wygrywa. Ładnie idzie się napędzić i nie ma już tego gwałtownego i nierealnego wygięcia motorka w poprzek przy wyjściu kredą , aby trzymać ścieżki.

ŚWIĘTOCHŁOWICE-zostaje obecny

TARNÓW-zostaje obecny

TORUŃ-usunąłbym ten tor, albo dać poprawkę, usunąć ścieżki zwalniające na łukach.

WARSZAWA-kolejny klasyk stsa, zostaje.

WITNICA-zostaje obecny

WROCŁAW-zostaje obecny, mega torek.

ZIELONA GÓRA-zostaje obecny.

Tak wygląda to w moim guście. Jeśli chodzi o motorki, to powróciłbym do rewolucji i wszystkim dałbym te same parametry co ma karger.

Oczywiście można też dodać katalog z torkami zagranicznymi tak jak pisał Dadi.
 
 
Piotraseczek 


Wiek: 31
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1108
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2014-04-18, 16:38   

Jeżeli chodzi o torki, to wlasciwie oprócz Łodzi i Polany zostawiłbym torki takie jakie są :) . No moze zmienilbym jeszcze Wawe, bo ostatnimi czast jest bardzo mało grywalna. Musze powiedzieć, ze spodobało mi sie kilka torów w Lidze Miast, tylko jest problem np w przypadku Bydgoszczy, ze szkoda podmieniac ten legendarny tor na BydzieLM. Jednak ktos juz pisal, ze mozna dać przykładowo tor BydziaLM pod nazwą nie wiem Szczecin :D . Oprócz Bydgoszczy z LM, podoba mi się też Gorzów :) .
 
 
Rahim 


Debiut w lidze: 10
Wiek: 26
Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 214
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-04-18, 18:45   

Kilka słów ode mnie :D

Popieram pomysł, aby do moda wróciły tory zagraniczne. Jazda tylko na polskich torach może się komuś znudzić i warto to trochę urozmaicić.

w 100% zgadzam się z DaDim aby na każdy tor stworzyć boty. Będzie to pomocne w szczególności dla nowych graczy, którzy są zazwyczaj wyrzucani z serwerów. Ale i pewnie nie jeden lepszy gracz zechce sobie tak pośmigać.

Co do torów.. Myślę, że nie ma co robić kolejnej wielkiej rewolucji. A to zmiany które ja bym wprowadził:

Jeśli chodzi o Gdańsk to nie ja przygotowałem grafikę, lecz MiMi ;) Już rozmawiałem z Barnejem, że położę na ten tor ścieżki. Jeszcze nie wiem, jak one miałyby wyglądać, ale mam nadzieję, że wyjdzie coś na prawdę fajnego.

Dalej.. Karków, myślałem o tym, żeby na obecnym przyśpieszyć orbitę, bo jak na razie, to liczy się tylko start i jazda przy krawężniku. Oczywiście tez nie będzie to jakaś radykalna zmiana, tylko taka, która sprawi, aby było więcej możliwości ataku i walki na całej szerokości.

Kolejny tor, który bym zmienił to ta nieszczęsna Łódź, wokół której było tyle zamieszania. Aktualny tor nie jest zły i mi on nie przeszkadza, aczkolwiek denerwująca jest ta wciągająca trawa. Nie wiem czy wszyscy widzieli, ale wrzuciłem nową Lódź do testów, jeśli by ją dopieścić, to mógłby być mega torek. (http://www.stspl.eu/forum/viewtopic.php?p=227665#227665)

Myślałem także o lekką modyfikacją Poznania. Zmiana polegałaby na lekkim pomniejszeniu tego toru, gdyż aktualnie przypomina longtrack :) Przy okazji skorygowałbym wejście w 2 łuk, aby trawa tak mocno nie wciągała.

Następny torek.. Rawicz. Odkąd gram w STSa nie było takiego Rawicza, który by był idealny. Tak samo jak w przypadku Łodzi zrobiłem nowy tor od podstaw i wrzuciłem go do testów. Aczkolwiek już teraz mogę stwierdzić, że ścieżki są po prostu nijakie i trzeba położyć je jeszcze raz.

Waham się czy nie popracować jeszcze nad Rzeszowem z rewolucji. Tor jest na prawdę fajny, ale moim zdaniem brakuje mu trochę do doskonałości. Można by było minimalnie osłabić te "turbo" na wyjściu z 2 łuku przy kredzie, a za to trochę przyśpieszyć wyjście pod banda, ale też bez przesady, aby była jakaś możliwość walki na całej szerokości.

Co do tej BydgoszczyLM.. Jeśli to jest na prawdę taki super tor (nie wiem, gdyż jeździłem tam chyba tylko raz), to można go wrzucić do moda tak jak napisał to Piotras np. pod nazwą Szczecin, przecież i tak nie ma to różnicy :D Dodatkowo można zrobić do tego toru nową grafikę, żeby nie była ona taka sama jak na Bydgoszczy i po problemie.

I to w sumie na tyle :P
_________________
10 - SZS - 1,673 [1. liga]
11 - OS - 1,950 [1. liga]
12 - FZG - 1,707 [e-liga]
13 - FZG - 0,833 [e-liga] nkls.
13 - BB - 2,362 [2. liga]
14 - FZG - 1,627 [e-liga]
15 - FZG - 1,662 [e-liga]
16 - MCD - 2,089 [e-liga]
17 - FZG - 1,458 [e-liga]
18 - FZG - 1,903 [1. liga

\o/ Team - V-ce mistrzowie Ligi Wakacyjnej 2013
 
 
Kozi 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 4156
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-04-18, 22:08   

Szczecin może nie, ale jakiś Śrem czy Pawłowice prędzej :)

Pomysł Kowala wydaje mi się najrozsądniejszy. Z tym, że twórców torków prosiłbym jeszcze o pokombinowanie nad Tarnowem. Obecny nie jest zły ale jednak popróbowałbym zrobić coś nowego ;)
_________________
15 TYSIĄCY GARDEŁ - JEDEN CEL, FALUBAZ MA PANOWAĆ OD TATR PO HEL !
 
 
Skrzypek 

Wychowanek klubu: WTS Sparta Wrocław
Debiut w lidze: 00
Wiek: 42
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 3800
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-04-19, 08:59   

Co do rozpiski Kowala, a co powiecie, aby to Leszno (nr 2 z testowych) było Machową.

Tor Mallila mógłby być Polanem.

Do tego dodać Witnicę Kosy jako Wawrow, a np. BydgoszczLM jako Pawłowice (chodź ja bym w ramach spójności z Ligą Miast obecną bydzie dał jako Pawłowice, a z BydgoszczyLM zrobiłbym Bydgoszcz.


A co do spraw technicznych. Ja widzę podział w katalogach torów taki: Polska, Zagranica (Tam Anglia, Szwecja itd), Liga Miast, Pozostałe (Małe torki, Klubowe, itp)

PS. DaDi ze zmianami grafik dasz radę ogarnąć, tak aby nie było widać, że np. Polan jest torem Mallila
 
 
DaDi 

Wychowanek klubu: Dangerously Fast Bees
Debiut w lidze: 08
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1263
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2014-04-19, 11:06   

Spokojnie dam radę, na ile czas pozwoli;)l
 
 
Skrzypek 

Wychowanek klubu: WTS Sparta Wrocław
Debiut w lidze: 00
Wiek: 42
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 3800
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-04-19, 11:39   

No to dobrze by było, jakby TOP 20 się wypowiedziała tutaj więcej, abyś wiedział gdzie grafikę trzeba zrobić nową.

http://srem.naszemiasto.p...66152,t,id.html
 
 
DaDi 

Wychowanek klubu: Dangerously Fast Bees
Debiut w lidze: 08
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1263
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2014-04-19, 12:31   

Motorki też wybierzcie, bo boty też nagrać trzeba:P
 
 
Piotraseczek 


Wiek: 31
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1108
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2014-04-19, 13:01   

Skrzypek napisał/a
Co do rozpiski Kowala, a co powiecie, aby to Leszno (nr 2 z testowych) było Machową. Obrazek

Tor Mallila mógłby być Polanem.

Do tego dodać Witnicę Kosy jako Wawrow, a np. BydgoszczLM jako Pawłowice (chodź ja bym w ramach spójności z Ligą Miast obecną bydzie dał jako Pawłowice, a z BydgoszczyLM zrobiłbym Bydgoszcz.


A co do spraw technicznych. Ja widzę podział w katalogach torów taki: Polska, Zagranica (Tam Anglia, Szwecja itd), Liga Miast, Pozostałe (Małe torki, Klubowe, itp)

PS. DaDi ze zmianami grafik dasz radę ogarnąć, tak aby nie było widać, że np. Polan jest torem Mallila



Jestem jak najbardziej za :) . Szczególnie Leszno fajny torek ;) .
 
 
Kowal 


Wychowanek klubu: Sparta Wrocław
Debiut w lidze: 05
Wiek: 32
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 412
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2014-04-19, 14:57   

Też dobry pomysł, wręcz lepszy od mojego :) To leszno fajne do ścigania
 
 
DaDi 

Wychowanek klubu: Dangerously Fast Bees
Debiut w lidze: 08
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1263
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2014-04-19, 16:18   


Trochę nawidziwiałem, żeby nie było pusto;p
 
 
Spiker 


Wychowanek klubu: Broncos Squad
Debiut w lidze: 02
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 385
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-04-19, 17:19   

A to przerobione Leszno na Machowe będzie też jakoś pomniejszone? Czy zostaje 1:1? Ja bym był raczej za tym, żeby je trochę skurczyć. Ogólnie nie jest to głupi pomysł. Ewentualnie zrobić od podstaw coś nowego.
_________________

 
 
Domin 


Wychowanek klubu: Kaskaderzy Apokalipsy
Debiut w lidze: 07
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 2685
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-04-19, 17:44   

* Powrót torów zagranicznych

* Różnorodność: tory z różnymi ścieżkami (w tym kredowe chociaż 2-3) oraz motory najlepiej obecne, a jeżeli wraca karger z rewolucji to podrasować nieco inne, aby były konkurencyjne z kargerem. I nie chodzi o zwykłe zrobienie kargera o różnych kolorkach, a o inne parametry różnych motorków.

* Przeciwko podmienianiu torów z innych miejscowości za istniejące obecnie w modzie np. Malilla za Machową. Jak już to wrzucić Malillę jako Śrem, czyli tor, którego nie ma w modzie. Nawet niech będzie jako Białystok, gdzie kiedyś był żużel. Można też dodać Wałbrzych.



BYDGOSZCZ - klasyk, zostaje

CHORZÓW - nie mam zdania

CZĘSTOCHOWA - najlepsza ta co Bloomem się śmigało. Chyba sezon '09.

GDAŃSK - dobry był ten co w modzie testowym miał nr 2

GNIEZNO- zostaje obecny, choć ten ze ściechą blisko kredy też spoko

GORZÓW - ten z poprzedniego moda był spoko

GRUDZIĄDZ - najlepszy był chyba w sezonie '09 lub '10 (nie pamiętam dokładnie)

KRAKÓW - nie mam zdania, byle nie ten z rewolucji

KROSNO - zostaje obecny

LESZNO - osobiście wolę ten, który w modzie testowym był oznaczony nr 2, ale większość woli obecny (który też jest dobry)

ŁODŹ - obowiązkowo wraca poprzednia

LUBLIN - zostaje obecny

MACHOWA - obowiązkowo zostaje. Jeden jedyny mały tor przy dominacji lotnisk można zostawić.

MOTOARENA - poprzedni był spoko, ten też niczego sobie

OPOLE - zostaje obecny, można nieco osłabić trawę

OSTRÓW - osłabienie trawy na obu łukach przy wejściu.

PIŁA - poprzednia (kredowa) była dobra, przyda się różnorodność wśród torów

POLAN- zostaje obecny zdecydowanie

POZNAŃ - tylko Poznań z sezonu '09!

RAWICZ - obecny lub nowy

RYBNIK - zostaje obecny

RZESZÓW - nie mam zdania

ŚWIĘTOCHŁOWICE - nie mam zdania

TARNÓW - zostaje obecny lub stworzenie nowego

TORUŃ - może zostać

WARSZAWA - zostaje obecny

WITNICA - zostaje obecny

WROCŁAW - nienawidzę obecnego, ale większość niestety lubi, więc zmiany nierealne.

ZIELONA GÓRA - zostaje obecny, ewentualnie jakiś zupełnie nowy
 
 
Zaba 

Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 615
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-04-19, 18:35   

BYDGOSZCZ - każdy kto w miarę ogarnął tor z Ligi Miast wie, że jakiekolwiek porównywanie Bydgoszczy z Bydgoszcząlm obraża ten drugi tor. Dlatego moim zdaniem powinna być zmiana, a jeśli tor z oficjalnej jest darzony takim sentymentem to może zostać jako np. Śrem czy Czeladź

CHORZÓW - bez zmian.

CZĘSTOCHOWA - zostaje, można dodać jakąś ścieżkę po bandzie na 2 łuku w stylu G.Laguty

GDAŃSK - do zmiany, ale z tego co czytam ktoś ma się tym zająć

GNIEZNO - bez zmian

GORZÓW - bez zmian

GRUDZIĄDZ- nie mam zdania

KRAKÓW - do zmiany. Można by spróbować zrobić go od nowa

KROSNO - bez zmian

LESZNO - bez zmian

ŁÓDŹ - tak naprawdę żadna dotychczasowa mi się nie podobała. Również można pomyśleć o zrobieniu czegoś od podstaw

LUBLIN - ten z rewolucji, z minimalnie osłabioną kredą na 1 łuku

MACHOWA - zostaje ze zmienionymi ścieżkami. Tutaj najlepiej skopiować ściechy z jakiegoś brytyjskiego toru, oni mają masę małych obiektów z bardzo dobrze położonymi ścieżkami

MOTOARENA - bez zmian

OPOLE - nie mam zdania

OSTRÓW - nie mam zdania

PIŁA - bez zmian

POLAN - konieczna zmiana ścieżek

POZNAŃ - zostaje, trzeba trochę polepszyć szeroką na 2 łuku (chociaż nie wiem czy powrót Kargera z rewolucji nie rozwiąże sprawy)

RAWICZ - albo ten z rewolucji, albo zrobić całkowicie od nowa

RYBNIK - bez zmian

RZESZÓW - tor z LM ze zmodyfikowanym wyjściem z 2 łuku

ŚWIĘTOCHŁOWICE - nie mam zdania

TARNÓW - bez zmian

TORUŃ - konieczna zmiana ścieżek

WARSZAWA - może zostać obecna

WITNICA - bez zmian

WROCŁAW - bez zmian

ZIELONA GÓRA - bez zmian


Zauważyłem, że ktoś zaproponował aby przywrócić niektóre tory jako Wawrów, Pawłowice itp. Pomysł może i nie jest zły, ale nie wygłupiajmy się z jakimiś Witnicami od Kosy. Przecież tamten tor był do dupy. Można ewentualnie spróbować zrobić nowe tory jeśli uda się ogarnąć wszystkie podstawowe, a będzie jeszcze czas do sezonu. Dodawanie na siłę obiektów o wątpliwej reputacji nie jest chyba najlepszym rozwiązaniem.
 
 
DaDi 

Wychowanek klubu: Dangerously Fast Bees
Debiut w lidze: 08
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1263
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2014-04-19, 18:36   

Spiker napisał/a
A to przerobione Leszno na Machowe będzie też jakoś pomniejszone? Czy zostaje 1:1? Ja bym był raczej za tym, żeby je trochę skurczyć. Ogólnie nie jest to głupi pomysł. Ewentualnie zrobić od podstaw coś nowego.
Zmniejszenie toru jest bezsensu, gdyż na zmniejszonym torze jedzie się inaczej;)
 
 
Kowal 


Wychowanek klubu: Sparta Wrocław
Debiut w lidze: 05
Wiek: 32
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 412
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2014-04-19, 18:40   

Jest możliwość zrobienia nowego dźwięku do motorków? Ten aktualny jest straszny a nowa jakoś na pewno przydałaby się :)
 
 
Ros 


Wiek: 33
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 553
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-19, 18:43   

MOTORKI Z REWOLUCJI ! argumenty ? 16 na 20 osób z TOP 20 tak zdecydowało.

BYDGOSZCZ - bz
CHORZÓW - zrobić coś od podstaw
CZĘSTOCHOWA - bz
GDAŃSK - zmiana ścieżek
GNIEZNO - bz
GORZÓW - bz
GRUDZIĄDZ- bz
KRAKÓW - przyśpieszyć ścieżkę koło bandy
KROSNO - bz
LESZNO - bz
ŁÓDŹ - przywrócić poprzednią
LUBLIN - ten z rewolucji
MACHOWA - bz
MOTOARENA - bz
OPOLE - bz
OSTRÓW - przywrócić ten Erica
PIŁA - bz
POLAN - bz
POZNAŃ - przyśpieszyć ścieżkę pod bandą
RAWICZ - zrobić od nowa
RYBNIK - bz
RZESZÓW - tor z lm bez żadnych zmian
ŚWIĘTOCHŁOWICE - bz
TARNÓW - bz
TORUŃ - KONIECZNA ZMIANA TORU.
WARSZAWA - bz
WITNICA - Witnica od Kosy
WROCŁAW - bz
ZIELONA GÓRA - bz
 
 
Spiker 


Wychowanek klubu: Broncos Squad
Debiut w lidze: 02
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 385
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-04-19, 23:02   

Bydgoszcz - sentyment do tego toru jest, dlatego zostawiłbym go a oprócz tego dołożył nasz tor z LM z nazwą "Polonia" jak sugerował Skrzypek.

Chorzów - bez zmian

Częstochowa - coś bym spróbował poprawić. Szeroka żeby lepiej chodziła. Grisza stajl itd.

Gdańsk - Też jakiś powiew świeżości. Nowe ścieżki można by ułożyć.

Gniezno - bez zmian

Gorzów - bez zmian

Grudziądz - Ani aktualny, ani ten z rewolucji nie były jakieś specjalne. Albo bym spróbował z czymś nowym albo na upartego może zostać aktualny.

Kraków - Przerobienie ścieżek z rewolucji

Krosno - bez zmian

Leszno - bez zmian

Łódź - coś nowego od podstaw, ewentualnie próba przerobienia ścieżek na tym obecnym.

Lublin - z rewolucji z przeróbką pierwszego łuku (osłabienie kredy/przyspieszenie bandy).

Machowa - Coś nowego. Pomysł z tym Lesznem nie głupi. Z drugiej strony pomysł Zaby z położeniem ścieżki z brytyjskiego toru też ok.

Motoarena - bez zmian

Opole - bez zmian

Ostrów - Urozmaicić o kilka nowych ścieżek

Piła - bez zmian

Polan - tutaj nie mam zdania

Poznań - bez zmian

Rawicz - z rewolucji albo od nowa zupełnie

Rybnik - bez zmian

Rzeszów - z lm z osłabieniem wyjścia po kredzie na 2 łuku

Świętochłowice - podrzucę niedokończony jeszcze projekt Brenasa do oceny

Tarnów - bez zmian

Toruń - do zmiany ścieżki

Warszawa - bez zmian

Witnica - bez zmian

Wrocław - bez zmian

Zielona Góra - raczej bez zmian.
_________________

 
 
Ricky 


Wychowanek klubu: PRT
Debiut w lidze: 02
Wiek: 32
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 650
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-04-20, 13:23   

Powrót motorków z rewolucji.

Bydgoszcz - zarówno obecny jak i ten z Ligi Miast są dobre, także obydwa powinny znaleźć się w modzie, jeden z nich pod inną nazwą. (w mojej opinii jednak BydgoszczLM bije na głowę obecny)

Chorzów - bez zmian

Częstochowa - tak jak wyżej wspomnieli, kosmetyczne poprawki jak najbardziej wskazane

Gdańsk - urozmaicić ścieżki, żeby atutem nie był tylko krawężnik

Gniezno - bez zmian

Gorzów - bez zmian

Grudziądz - bez zmian albo powrót z rewolucji i tam jakieś delikatne poprawki

Kraków - dodałbym nieco szybszą ścieżkę po orbicie, chociaż może motorki z rewolucji same rozwiążą problem

Krosno - bez zmian

Leszno - bez zmian

Łódź - powrót do poprzedniego i tam dodać coś po dużej na 2 łuku

Lublin - powrót tego z rewolucji

Machowa - nałożyłbym ścieżki z jakiegoś małego toru brytyjskiego, ale tutaj ekspertem w tej dziedzinie będzie Zaba. Tam naprawdę małych, ale zajebistych torów jest od groma.

Motoarena - bez zmian

Opole - bez zmian

Ostrów - dodanie ścieżek przy bandzie

Piła - dodałbym coś przy bandzie na 2 łuku

Polan - nowy tor od postaw, nałożenie nowych ścieżek lub wymiana na jakiś brytyjski

Poznań - delikatne przyspieszenie ścieżki przy bandzie na 2 łuku. Delikatne.

Rawicz - powrót tego z rewolucji z usunięciem tych wszystkich "turbo ścieżek"

Rybnik - bez zmian

Rzeszów - tor z Ligi Miast, ale nic bym tam nie zmieniał, jest ok

Świętochłowice - Brenas zrobił fajny nowy torek, ale nie przejechałem tam za dużo. Jednakże na pierwszy rzut oka o niebo lepszy niż obecny.

Tarnów - bez zmian

Toruń - wywalić (a nazwę Motoarena zmienić na Toruń) albo położenie ścieżek od nowa

Warszawa - bez zmian

Witnica - bez zmian

Wrocław - bez zmian

Zielona Góra - bez zmian, bardzo fajny torek wyszedł na ten sezon

Nie widzę także przeciwwskazań aby byłe Leszno, o którym ktoś wyżej wspomniał znalazło się pod jakąś nową nazwą ze zmienioną grafiką. Malilla również zajebisty tor, widziałbym go też w naszym modzie.
_________________

 
 
Lubina 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 447
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2014-04-20, 13:38   

Bydgoszcz - bez zmian, aczkolwiek przydałaby się jakaś zmiana szaty graficznej.

Chorzów - bez zmian

Częstochowa - może być , chociaż poprzedni tor , tak jak pisał Domin nie jest zły.

Gdańsk - Tor do zmiany , zupełnie nowa grafika i nowe scieżki

Gniezno - Powróciłbym do toru z sezonu 02 , to był mega torek , a przedewszystkim odzwierciedlał jazdę na torze w Gnieznie.udoskonaliłbym tylko grafikę i było by git.

Gorzów - Nie znam tracka;]

Grudziądz - Powróciłbym do poprzedniego toru , tam gdzie chodził czarnuch i jezdziło się po dużej.Nie pamietam dokładnie który to był sezon , ale chyba 08-09?

Kraków - tor do zmiany

Krosno - bez zmian

Leszno - nie jestem jego fanem , widocznie jeszcze nie poznałem na tyle tego toru:) , ale może być

Łódź - powrócic do toru z zeszłego sezonu.

Lublin - jak na moje bez zmian

Machowa - jak na moje może zostac;)

Motoarena - powróciłbym do starej motoareny.

Opole - bez zmian

Ostrów - jestem zdania co Ros , ewentualnie zrobić jakis nowy

Piła - bez zmian

Polan - coś nowego by się przydało

Poznań - bez zmian

Rawicz - może być

Rybnik - bez zmian

Rzeszów - bez zmian

Świętochłowice - bez zmian

Tarnów - bez zmian

Toruń - bez zmian

Warszawa - bez zmian

Witnica - bez zmian

Wrocław - bez zmian

Zielona Góra - bez zmian.


Jak na moje nie ma co cudować , zmienić tylko parę tych naprawde do dupy torów i to by było na tyle.I tak każdy ma inne zdanie na swój temat , a ta wersja co jest teraz nie jest taka zła...
 
 
Adam 

Wychowanek klubu: Broncos Squad
Debiut w lidze: 02
Wiek: 32
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 1933
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-04-21, 21:05   

BYDGOSZCZ - moim zdaniem powinna zostać, jednak uważam, że BydgoszczLM też powinna być w modzie.

CHORZÓW- zdecydowanie obecny, chociaż można z nim coś pokombinować jeszcze.

CZĘSTOCHOWA- obecna.

GDAŃSK - przydałby się zupełnie nowy tor, ten co jest teraz nie nadaje się do walki.

GNIEZNO- zostaje obecny

GORZÓW-zostaje obecny

GRUDZIĄDZ-zostaje obecny

KRAKÓW - proponowałbym zrobić nowy tor.

KROSNO-zostaje obecny

LESZNO-zostaje obecny

ŁODŹ - jestem za zrobieniem nowego toru

LUBLIN - ta co jest teraz

MOTOARENA - ta co jest teraz

OPOLE-zostaje obecny, aczkolwiek można spróbować zrobić jakiś nowy.

OSTRÓW-zostaje obecny, proponuje lekko odświeżyć te ścieżki, bo geometria tego toru pozwala na walkę.

PIŁA - ta co jest teraz jest ok.

POLAN - zdecydowanie nowy

POZNAŃ-zostaje obecny

RAWICZ- jakiś nowy fajnie jakby był :)

RYBNIK-zostaje obecny, tak jak kowal ewentualnie jakieś ścieżki dodać.

RZESZÓW - Ten z Ligi Miast jest kapitalnym torem na walkę, mam nadzieje, że wróci.

ŚWIĘTOCHŁOWICE-zostaje obecny

TARNÓW-zostaje obecny

TORUŃ - szczerze mówiąc ten co jest jest kiepski, ale nie mam pomysłu na inny.

WARSZAWA - coś nowego.

WITNICA-zostaje obecny

WROCŁAW-zostaje obecny

ZIELONA GÓRA-zostaje obecny, chociaż mam wrażenie, że z tego toru co mamy można jeszcze coś lepszego zrobić ;D

Machowa - zdecydowanie jakaś nowa, jak ktoś już pisał można podmienić na jakiś fajny angielski.
 
 
Skrzypek 

Wychowanek klubu: WTS Sparta Wrocław
Debiut w lidze: 00
Wiek: 42
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 3800
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-04-24, 09:59   

Tak troszkę zaniemogliśmy w wątku. Nie będę czekał na resztę opini, tylko zacznijmy dyskusję, bo patrząc na wasze "pomysły" to w większości się zgadzamy, co zostawić a co zmienić, dlatego stworzę wątek dotyczący danego toru.
 
 
Rudolf 


Wychowanek klubu: Atomic Team
Debiut w lidze: 00
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 2576
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-04-25, 12:52   

BYDGOSZCZ-Zostaje

CHORZÓW- Obojętne, jakby go zmienić nie płakałbym. :D W moim odczuciu za duże letnisko, ale czasem fajne biegi tam wychodzą. :)

CZĘSTOCHOWA-Zostaje, plus możecie pokombinować z dodaniem ściechy po orbicie.

GDAŃSK- zostaje, ew popracować nad sciecha po zew, by kreda nie dominowała.

GNIEZNO- zostaje, ew w LM jest fajny. ;)

GORZÓW-zostaje obecny

GRUDZIĄDZ-zostaje obecny

KRAKÓW-zostaje obecny, lub powrót z rewolucji.

KROSNO-zostaje obecny

LESZNO-zostaje obecny

ŁODŹ- pozmieniać ściechy na obecnym, czy też osłabić trawkę, bo wciąga strasznie.

LUBLIN-obecny

MACHOWA- wersja dadiego

MOTOARENA-zostaje

OPOLE-zostaje

OSTRÓW- wyjebać w pizdziet, ew tak jak pisali wyzej trawka do oslabienia...

PIŁA-nowy tor

POLAN- zostaje

POZNAŃ-zostaje

RAWICZ-rahim stworzyl cos nowego, jesli po przetestowaniu nadawaloby sie do jazdy to zamienic na jego wersje.

RYBNIK-zostaje obecny

RZESZÓW- z LM spoko

ŚWIĘTOCHŁOWICE-zostaje obecny, dodac tylko stara grafe. :D

TARNÓW- wyjebałbym to wpizdziet i stworzył coś nowego. :D

TORUŃ- dodać może sciechę na zewnętrznej. Aktualnie jest tam straszne bagno.

WARSZAWA- tyle czasu jest ten tor, że przydałaby się zmiana. Nowy.

WITNICA-zostaje obecny

WROCŁAW-zostaje obecny

ZIELONA GÓRA-zostaje

+ Jestem za dodaniem toru typu Polonia, Śrem itp
_________________
PRT
DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 04
FZG
DRUŻYNOWY MISTRZ POLSKI STS 09 , DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 10
DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 14
DRUŻYNOWY MISTRZ POLSKI STS 30
DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 31

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandred created by spleen modified v0.4 by warna