Mam taką prośbę. Każdy z was niech napiszę jak widzi mod na przyszły sezon. Jesteśmy w dość licznej grupie i chciałbym abyśmy wiedzieli, kto jak sobie wyobraża mod, a nie tylko myśleli, iż każdy myśli tak samo. Ułatwi to nam współpracę:).
DaDi
Wychowanek klubu: Dangerously Fast Bees
Debiut w lidze: 08 Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 03 Lip 2010 Posty: 1263 Skąd: Grudziądz
Zacznijmy od tego, że mod w mojej ocenie powinien być tworzony z myślą o zarówno graczy z czołówki, jak i graczy, którzy przygodę swoją dopiero zaczynają, bądź zaczęli.
Pomysły na nowy sezon:
* Powrót torów zagranicznych – myślę, że to jest sprawa oczywista. Graczom brakuje torów zagranicznych. Wczoraj jak włączyłem serwer z torem zagranicznym do testów to każdy przetrwał aż 4x15 torów.:P
* Stworzenie nowych torów zagranicznych i minitorów, które były używane w sezonie 00 – urozmaicenie gry i tyle
* Odnowienie grafik torów zagranicznych – grafika nie jest najważniejsza, ale lepiej się jeździ na torach, które ładnie wyglądają, a nie paintowych
* I rzecz, która MUSI wejść, czyli boty. Gracze słabsi i może i nawet Ci lepsi z chęcią pojeżdżą na torach z komputerami. Wczoraj trochę się pobawiłem i jest możliwe zrobienie botów tak, aby wszystkie dojechały do mety bez zahaczania o trawę, bądź bandę. Fajnie by było, gdyby KAŻDY się w to zaangażował. Jest nas tutaj 25. Przy założeniu, że będzie około 600 torów(może być dużo dużo więcej) wychodzi około 25 torów na głowę. Na każdym torze trzeba zrobić 8 okrążeń z czego jedno lub dwa nagrania będą się nadawały. Każdemu to zajmie około 2 godzin.
* Powinniśmy starać się o to, żeby jak najmniej informacji doszło do graczy. Większa frajda będzie jak dostaną produkt o którym nic nie będą wiedzieć. Spowoduje to lekkie zaskoczenie jak zobaczą ten mod.
* Nowy film promocyjny, który zachęci graczy do śmigania:P
BYDGOSZCZ-nie ma co ukrywać, że jest to klasyk w stsie i takie toru nie powinno się ruszać. Kilkakrotnie w lidze udowadniane było, że można zmiażdżyć każdego na tym torze, np. BW-TSCR. Jestem zdecydowanie za pozostaniem obecnego.
CHORZÓW-zostaje obecny, nie ma co kombinować, tor fajny do rywalizacji.
CZĘSTOCHOWA-zostaje obecna, lecz nałożyłbym poprawki na ten tor. Przykład: osłabienie trawy na wejściach w łuk oraz usunięcie ścieżki zwalniającej na wyjściu z drugiego łuku. Nie wiem czym autor tego toru się kierował dając taką ścieżkę obok najszybciej. Proponowałbym zamiast ten zwalniającej dać zwykła jak na reszcie łuku.
GDAŃSK-na obecnym liczy się tylko start ;/ Podajże Rahim już przygotował siatkę graficzną nowego toru, więc najlepiej, aby wymienić i dobrze nałożyć ścieżki. Proponuje: I łuk kreda oraz wejście z dużej i wyjście 3/4 toru; II łuk kreda oraz wejście ostre i wyjście pod bandą.
GNIEZNO- zostaje obecny
GORZÓW-zostaje obecny
GRUDZIĄDZ-zostaje obecny
KRAKÓW-zostaje obecny, przy samych kargerach będzie mnóstwo walki, bo ciągnie na całej długości. Chyba, że poprawić tor z rewolucji, a mianowicie IIł uk. Jak pamiętam była tam "turbo ścieżka" a resztę zwalniało ;/ Propozycja II łuku: zrobiłbym identyczny łuk jak na obecnym Wrocławiu tylko bez ścieżki zwalniającej przy kredzie.
KROSNO-zostaje obecny
LESZNO-zostaje obecny
ŁODŹ-obecny tor porażka;/ Powróciłbym do poprzedniej wersji i naniósł poprawki typu: I łuk osłabienie na wejściu trawy; II łuk: na wyjściu przyspieszyć ścieżkę pod bandą, geometria na to pozwala. Wtedy można jeszcze kombinować, plamke szybszą na środku łuku oraz na wejściu w łuk z dużej, co może umożliwić różne ataki.
LUBLIN-zostaje obecny, przy samych kargerach fajny tor, kreda i duża ciągnie.
MACHOWA-zrobiłbym podmianę na tor z moda angielskiego King's Lynn, chyba był to ten, Barnej możesz potwierdzić, bo chyba o tym rozmawialiśmy.
MOTOARENA-zostaje obecny, mega torek.
OPOLE-zostaje obecny
OSTRÓW-zostaje obecny, lecz poprawiłbym: osłabienie trawy na obu łukach przy wejściu.
PIŁA-zostaje obecna, za dużo zmian nie można wprowadzać. Zrobić nową i wrzucić ją dopiero od sezonu 16.
POLAN- podmianka na tor Malilli
POZNAŃ-zostaje obecny
RAWICZ-rozmawiałem już z Rahimem o tym torze, był pomysł zrobienia nowej siatki graficznej i ułożeniu ścieżek tak samo jak miał Rybnik z poprzedniego sezonu. Jestem z Rawicza i taki torek byłby idealnym odzwierciedleniem realnego.
RYBNIK-zostaje obecny, dodałbym ścieżkę po kredzie na II łuku.
RZESZÓW-rzuciłem pomysł aby skrócić wyjście z II łuku toru z LM, Rahim wykonał, był jeszcze pomysł przedłużenia ścieżki na wyjściu z II łuku. Jak na razie testowaliśmy z Barnejem i II łuk: kreda oraz wejście duża, wyjście przy kredzie są porównywalne, kto sprytniejszy ten wygrywa. Ładnie idzie się napędzić i nie ma już tego gwałtownego i nierealnego wygięcia motorka w poprzek przy wyjściu kredą , aby trzymać ścieżki.
ŚWIĘTOCHŁOWICE-zostaje obecny
TARNÓW-zostaje obecny
TORUŃ-usunąłbym ten tor, albo dać poprawkę, usunąć ścieżki zwalniające na łukach.
WARSZAWA-kolejny klasyk stsa, zostaje.
WITNICA-zostaje obecny
WROCŁAW-zostaje obecny, mega torek.
ZIELONA GÓRA-zostaje obecny.
Tak wygląda to w moim guście. Jeśli chodzi o motorki, to powróciłbym do rewolucji i wszystkim dałbym te same parametry co ma karger.
Oczywiście można też dodać katalog z torkami zagranicznymi tak jak pisał Dadi.
Jeżeli chodzi o torki, to wlasciwie oprócz Łodzi i Polany zostawiłbym torki takie jakie są . No moze zmienilbym jeszcze Wawe, bo ostatnimi czast jest bardzo mało grywalna. Musze powiedzieć, ze spodobało mi sie kilka torów w Lidze Miast, tylko jest problem np w przypadku Bydgoszczy, ze szkoda podmieniac ten legendarny tor na BydzieLM. Jednak ktos juz pisal, ze mozna dać przykładowo tor BydziaLM pod nazwą nie wiem Szczecin . Oprócz Bydgoszczy z LM, podoba mi się też Gorzów .
Popieram pomysł, aby do moda wróciły tory zagraniczne. Jazda tylko na polskich torach może się komuś znudzić i warto to trochę urozmaicić.
w 100% zgadzam się z DaDim aby na każdy tor stworzyć boty. Będzie to pomocne w szczególności dla nowych graczy, którzy są zazwyczaj wyrzucani z serwerów. Ale i pewnie nie jeden lepszy gracz zechce sobie tak pośmigać.
Co do torów.. Myślę, że nie ma co robić kolejnej wielkiej rewolucji. A to zmiany które ja bym wprowadził:
Jeśli chodzi o Gdańsk to nie ja przygotowałem grafikę, lecz MiMi Już rozmawiałem z Barnejem, że położę na ten tor ścieżki. Jeszcze nie wiem, jak one miałyby wyglądać, ale mam nadzieję, że wyjdzie coś na prawdę fajnego.
Dalej.. Karków, myślałem o tym, żeby na obecnym przyśpieszyć orbitę, bo jak na razie, to liczy się tylko start i jazda przy krawężniku. Oczywiście tez nie będzie to jakaś radykalna zmiana, tylko taka, która sprawi, aby było więcej możliwości ataku i walki na całej szerokości.
Kolejny tor, który bym zmienił to ta nieszczęsna Łódź, wokół której było tyle zamieszania. Aktualny tor nie jest zły i mi on nie przeszkadza, aczkolwiek denerwująca jest ta wciągająca trawa. Nie wiem czy wszyscy widzieli, ale wrzuciłem nową Lódź do testów, jeśli by ją dopieścić, to mógłby być mega torek. (http://www.stspl.eu/forum/viewtopic.php?p=227665#227665)
Myślałem także o lekką modyfikacją Poznania. Zmiana polegałaby na lekkim pomniejszeniu tego toru, gdyż aktualnie przypomina longtrack Przy okazji skorygowałbym wejście w 2 łuk, aby trawa tak mocno nie wciągała.
Następny torek.. Rawicz. Odkąd gram w STSa nie było takiego Rawicza, który by był idealny. Tak samo jak w przypadku Łodzi zrobiłem nowy tor od podstaw i wrzuciłem go do testów. Aczkolwiek już teraz mogę stwierdzić, że ścieżki są po prostu nijakie i trzeba położyć je jeszcze raz.
Waham się czy nie popracować jeszcze nad Rzeszowem z rewolucji. Tor jest na prawdę fajny, ale moim zdaniem brakuje mu trochę do doskonałości. Można by było minimalnie osłabić te "turbo" na wyjściu z 2 łuku przy kredzie, a za to trochę przyśpieszyć wyjście pod banda, ale też bez przesady, aby była jakaś możliwość walki na całej szerokości.
Co do tej BydgoszczyLM.. Jeśli to jest na prawdę taki super tor (nie wiem, gdyż jeździłem tam chyba tylko raz), to można go wrzucić do moda tak jak napisał to Piotras np. pod nazwą Szczecin, przecież i tak nie ma to różnicy Dodatkowo można zrobić do tego toru nową grafikę, żeby nie była ona taka sama jak na Bydgoszczy i po problemie.
Szczecin może nie, ale jakiś Śrem czy Pawłowice prędzej
Pomysł Kowala wydaje mi się najrozsądniejszy. Z tym, że twórców torków prosiłbym jeszcze o pokombinowanie nad Tarnowem. Obecny nie jest zły ale jednak popróbowałbym zrobić coś nowego
_________________ 15 TYSIĄCY GARDEŁ - JEDEN CEL, FALUBAZ MA PANOWAĆ OD TATR PO HEL !
Co do rozpiski Kowala, a co powiecie, aby to Leszno (nr 2 z testowych) było Machową.
Tor Mallila mógłby być Polanem.
Do tego dodać Witnicę Kosy jako Wawrow, a np. BydgoszczLM jako Pawłowice (chodź ja bym w ramach spójności z Ligą Miast obecną bydzie dał jako Pawłowice, a z BydgoszczyLM zrobiłbym Bydgoszcz.
A co do spraw technicznych. Ja widzę podział w katalogach torów taki: Polska, Zagranica (Tam Anglia, Szwecja itd), Liga Miast, Pozostałe (Małe torki, Klubowe, itp)
PS. DaDi ze zmianami grafik dasz radę ogarnąć, tak aby nie było widać, że np. Polan jest torem Mallila
DaDi
Wychowanek klubu: Dangerously Fast Bees
Debiut w lidze: 08 Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 03 Lip 2010 Posty: 1263 Skąd: Grudziądz
Co do rozpiski Kowala, a co powiecie, aby to Leszno (nr 2 z testowych) było Machową. Obrazek
Tor Mallila mógłby być Polanem.
Do tego dodać Witnicę Kosy jako Wawrow, a np. BydgoszczLM jako Pawłowice (chodź ja bym w ramach spójności z Ligą Miast obecną bydzie dał jako Pawłowice, a z BydgoszczyLM zrobiłbym Bydgoszcz.
A co do spraw technicznych. Ja widzę podział w katalogach torów taki: Polska, Zagranica (Tam Anglia, Szwecja itd), Liga Miast, Pozostałe (Małe torki, Klubowe, itp)
PS. DaDi ze zmianami grafik dasz radę ogarnąć, tak aby nie było widać, że np. Polan jest torem Mallila
Jestem jak najbardziej za . Szczególnie Leszno fajny torek .
A to przerobione Leszno na Machowe będzie też jakoś pomniejszone? Czy zostaje 1:1? Ja bym był raczej za tym, żeby je trochę skurczyć. Ogólnie nie jest to głupi pomysł. Ewentualnie zrobić od podstaw coś nowego.
* Różnorodność: tory z różnymi ścieżkami (w tym kredowe chociaż 2-3) oraz motory najlepiej obecne, a jeżeli wraca karger z rewolucji to podrasować nieco inne, aby były konkurencyjne z kargerem. I nie chodzi o zwykłe zrobienie kargera o różnych kolorkach, a o inne parametry różnych motorków.
* Przeciwko podmienianiu torów z innych miejscowości za istniejące obecnie w modzie np. Malilla za Machową. Jak już to wrzucić Malillę jako Śrem, czyli tor, którego nie ma w modzie. Nawet niech będzie jako Białystok, gdzie kiedyś był żużel. Można też dodać Wałbrzych.
BYDGOSZCZ - klasyk, zostaje
CHORZÓW - nie mam zdania
CZĘSTOCHOWA - najlepsza ta co Bloomem się śmigało. Chyba sezon '09.
GDAŃSK - dobry był ten co w modzie testowym miał nr 2
GNIEZNO- zostaje obecny, choć ten ze ściechą blisko kredy też spoko
GORZÓW - ten z poprzedniego moda był spoko
GRUDZIĄDZ - najlepszy był chyba w sezonie '09 lub '10 (nie pamiętam dokładnie)
KRAKÓW - nie mam zdania, byle nie ten z rewolucji
KROSNO - zostaje obecny
LESZNO - osobiście wolę ten, który w modzie testowym był oznaczony nr 2, ale większość woli obecny (który też jest dobry)
ŁODŹ - obowiązkowo wraca poprzednia
LUBLIN - zostaje obecny
MACHOWA - obowiązkowo zostaje. Jeden jedyny mały tor przy dominacji lotnisk można zostawić.
MOTOARENA - poprzedni był spoko, ten też niczego sobie
OPOLE - zostaje obecny, można nieco osłabić trawę
OSTRÓW - osłabienie trawy na obu łukach przy wejściu.
PIŁA - poprzednia (kredowa) była dobra, przyda się różnorodność wśród torów
POLAN- zostaje obecny zdecydowanie
POZNAŃ - tylko Poznań z sezonu '09!
RAWICZ - obecny lub nowy
RYBNIK - zostaje obecny
RZESZÓW - nie mam zdania
ŚWIĘTOCHŁOWICE - nie mam zdania
TARNÓW - zostaje obecny lub stworzenie nowego
TORUŃ - może zostać
WARSZAWA - zostaje obecny
WITNICA - zostaje obecny
WROCŁAW - nienawidzę obecnego, ale większość niestety lubi, więc zmiany nierealne.
ZIELONA GÓRA - zostaje obecny, ewentualnie jakiś zupełnie nowy
BYDGOSZCZ - każdy kto w miarę ogarnął tor z Ligi Miast wie, że jakiekolwiek porównywanie Bydgoszczy z Bydgoszcząlm obraża ten drugi tor. Dlatego moim zdaniem powinna być zmiana, a jeśli tor z oficjalnej jest darzony takim sentymentem to może zostać jako np. Śrem czy Czeladź
CHORZÓW - bez zmian.
CZĘSTOCHOWA - zostaje, można dodać jakąś ścieżkę po bandzie na 2 łuku w stylu G.Laguty
GDAŃSK - do zmiany, ale z tego co czytam ktoś ma się tym zająć
GNIEZNO - bez zmian
GORZÓW - bez zmian
GRUDZIĄDZ- nie mam zdania
KRAKÓW - do zmiany. Można by spróbować zrobić go od nowa
KROSNO - bez zmian
LESZNO - bez zmian
ŁÓDŹ - tak naprawdę żadna dotychczasowa mi się nie podobała. Również można pomyśleć o zrobieniu czegoś od podstaw
LUBLIN - ten z rewolucji, z minimalnie osłabioną kredą na 1 łuku
MACHOWA - zostaje ze zmienionymi ścieżkami. Tutaj najlepiej skopiować ściechy z jakiegoś brytyjskiego toru, oni mają masę małych obiektów z bardzo dobrze położonymi ścieżkami
MOTOARENA - bez zmian
OPOLE - nie mam zdania
OSTRÓW - nie mam zdania
PIŁA - bez zmian
POLAN - konieczna zmiana ścieżek
POZNAŃ - zostaje, trzeba trochę polepszyć szeroką na 2 łuku (chociaż nie wiem czy powrót Kargera z rewolucji nie rozwiąże sprawy)
RAWICZ - albo ten z rewolucji, albo zrobić całkowicie od nowa
RYBNIK - bez zmian
RZESZÓW - tor z LM ze zmodyfikowanym wyjściem z 2 łuku
ŚWIĘTOCHŁOWICE - nie mam zdania
TARNÓW - bez zmian
TORUŃ - konieczna zmiana ścieżek
WARSZAWA - może zostać obecna
WITNICA - bez zmian
WROCŁAW - bez zmian
ZIELONA GÓRA - bez zmian
Zauważyłem, że ktoś zaproponował aby przywrócić niektóre tory jako Wawrów, Pawłowice itp. Pomysł może i nie jest zły, ale nie wygłupiajmy się z jakimiś Witnicami od Kosy. Przecież tamten tor był do dupy. Można ewentualnie spróbować zrobić nowe tory jeśli uda się ogarnąć wszystkie podstawowe, a będzie jeszcze czas do sezonu. Dodawanie na siłę obiektów o wątpliwej reputacji nie jest chyba najlepszym rozwiązaniem.
DaDi
Wychowanek klubu: Dangerously Fast Bees
Debiut w lidze: 08 Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 03 Lip 2010 Posty: 1263 Skąd: Grudziądz
A to przerobione Leszno na Machowe będzie też jakoś pomniejszone? Czy zostaje 1:1? Ja bym był raczej za tym, żeby je trochę skurczyć. Ogólnie nie jest to głupi pomysł. Ewentualnie zrobić od podstaw coś nowego.
Zmniejszenie toru jest bezsensu, gdyż na zmniejszonym torze jedzie się inaczej;)
Bydgoszcz - zarówno obecny jak i ten z Ligi Miast są dobre, także obydwa powinny znaleźć się w modzie, jeden z nich pod inną nazwą. (w mojej opinii jednak BydgoszczLM bije na głowę obecny)
Chorzów - bez zmian
Częstochowa - tak jak wyżej wspomnieli, kosmetyczne poprawki jak najbardziej wskazane
Gdańsk - urozmaicić ścieżki, żeby atutem nie był tylko krawężnik
Gniezno - bez zmian
Gorzów - bez zmian
Grudziądz - bez zmian albo powrót z rewolucji i tam jakieś delikatne poprawki
Kraków - dodałbym nieco szybszą ścieżkę po orbicie, chociaż może motorki z rewolucji same rozwiążą problem
Krosno - bez zmian
Leszno - bez zmian
Łódź - powrót do poprzedniego i tam dodać coś po dużej na 2 łuku
Lublin - powrót tego z rewolucji
Machowa - nałożyłbym ścieżki z jakiegoś małego toru brytyjskiego, ale tutaj ekspertem w tej dziedzinie będzie Zaba. Tam naprawdę małych, ale zajebistych torów jest od groma.
Motoarena - bez zmian
Opole - bez zmian
Ostrów - dodanie ścieżek przy bandzie
Piła - dodałbym coś przy bandzie na 2 łuku
Polan - nowy tor od postaw, nałożenie nowych ścieżek lub wymiana na jakiś brytyjski
Poznań - delikatne przyspieszenie ścieżki przy bandzie na 2 łuku. Delikatne.
Rawicz - powrót tego z rewolucji z usunięciem tych wszystkich "turbo ścieżek"
Rybnik - bez zmian
Rzeszów - tor z Ligi Miast, ale nic bym tam nie zmieniał, jest ok
Świętochłowice - Brenas zrobił fajny nowy torek, ale nie przejechałem tam za dużo. Jednakże na pierwszy rzut oka o niebo lepszy niż obecny.
Tarnów - bez zmian
Toruń - wywalić (a nazwę Motoarena zmienić na Toruń) albo położenie ścieżek od nowa
Warszawa - bez zmian
Witnica - bez zmian
Wrocław - bez zmian
Zielona Góra - bez zmian, bardzo fajny torek wyszedł na ten sezon
Nie widzę także przeciwwskazań aby byłe Leszno, o którym ktoś wyżej wspomniał znalazło się pod jakąś nową nazwą ze zmienioną grafiką. Malilla również zajebisty tor, widziałbym go też w naszym modzie.
Bydgoszcz - bez zmian, aczkolwiek przydałaby się jakaś zmiana szaty graficznej.
Chorzów - bez zmian
Częstochowa - może być , chociaż poprzedni tor , tak jak pisał Domin nie jest zły.
Gdańsk - Tor do zmiany , zupełnie nowa grafika i nowe scieżki
Gniezno - Powróciłbym do toru z sezonu 02 , to był mega torek , a przedewszystkim odzwierciedlał jazdę na torze w Gnieznie.udoskonaliłbym tylko grafikę i było by git.
Gorzów - Nie znam tracka;]
Grudziądz - Powróciłbym do poprzedniego toru , tam gdzie chodził czarnuch i jezdziło się po dużej.Nie pamietam dokładnie który to był sezon , ale chyba 08-09?
Kraków - tor do zmiany
Krosno - bez zmian
Leszno - nie jestem jego fanem , widocznie jeszcze nie poznałem na tyle tego toru:) , ale może być
Łódź - powrócic do toru z zeszłego sezonu.
Lublin - jak na moje bez zmian
Machowa - jak na moje może zostac;)
Motoarena - powróciłbym do starej motoareny.
Opole - bez zmian
Ostrów - jestem zdania co Ros , ewentualnie zrobić jakis nowy
Piła - bez zmian
Polan - coś nowego by się przydało
Poznań - bez zmian
Rawicz - może być
Rybnik - bez zmian
Rzeszów - bez zmian
Świętochłowice - bez zmian
Tarnów - bez zmian
Toruń - bez zmian
Warszawa - bez zmian
Witnica - bez zmian
Wrocław - bez zmian
Zielona Góra - bez zmian.
Jak na moje nie ma co cudować , zmienić tylko parę tych naprawde do dupy torów i to by było na tyle.I tak każdy ma inne zdanie na swój temat , a ta wersja co jest teraz nie jest taka zła...
Adam
Wychowanek klubu: Broncos Squad
Debiut w lidze: 02
Wiek: 32 Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 1933 Skąd: Zielona Góra
Tak troszkę zaniemogliśmy w wątku. Nie będę czekał na resztę opini, tylko zacznijmy dyskusję, bo patrząc na wasze "pomysły" to w większości się zgadzamy, co zostawić a co zmienić, dlatego stworzę wątek dotyczący danego toru.
CHORZÓW- Obojętne, jakby go zmienić nie płakałbym. W moim odczuciu za duże letnisko, ale czasem fajne biegi tam wychodzą.
CZĘSTOCHOWA-Zostaje, plus możecie pokombinować z dodaniem ściechy po orbicie.
GDAŃSK- zostaje, ew popracować nad sciecha po zew, by kreda nie dominowała.
GNIEZNO- zostaje, ew w LM jest fajny.
GORZÓW-zostaje obecny
GRUDZIĄDZ-zostaje obecny
KRAKÓW-zostaje obecny, lub powrót z rewolucji.
KROSNO-zostaje obecny
LESZNO-zostaje obecny
ŁODŹ- pozmieniać ściechy na obecnym, czy też osłabić trawkę, bo wciąga strasznie.
LUBLIN-obecny
MACHOWA- wersja dadiego
MOTOARENA-zostaje
OPOLE-zostaje
OSTRÓW- wyjebać w pizdziet, ew tak jak pisali wyzej trawka do oslabienia...
PIŁA-nowy tor
POLAN- zostaje
POZNAŃ-zostaje
RAWICZ-rahim stworzyl cos nowego, jesli po przetestowaniu nadawaloby sie do jazdy to zamienic na jego wersje.
RYBNIK-zostaje obecny
RZESZÓW- z LM spoko
ŚWIĘTOCHŁOWICE-zostaje obecny, dodac tylko stara grafe.
TARNÓW- wyjebałbym to wpizdziet i stworzył coś nowego.
TORUŃ- dodać może sciechę na zewnętrznej. Aktualnie jest tam straszne bagno.
WARSZAWA- tyle czasu jest ten tor, że przydałaby się zmiana. Nowy.
WITNICA-zostaje obecny
WROCŁAW-zostaje obecny
ZIELONA GÓRA-zostaje
+ Jestem za dodaniem toru typu Polonia, Śrem itp
_________________ PRT
DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 04
FZG
DRUŻYNOWY MISTRZ POLSKI STS 09 , DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 10
DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 14
DRUŻYNOWY MISTRZ POLSKI STS 30
DRUŻYNOWY V-ce MISTRZ POLSKI STS 31
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach