Wrzucam właśnie poprawioną wersję stsa. Wywaliłem tego Johnsa, bo najwięcej spięć jest właśnie o niego. Karger ze względu na boty jest ten co DaDi wkleił. Łódź z rewolucji, poprawki torów wrzucane przez was. Powinno wszystko banglać. DaDi jeszcze zrobi mi boty do torów i jak wszystko już w tej wersji będzie ok, to myślę, że można ją udostępniać graczom.
Pikey nie jest to wersja ostateczna, ale są w niej wszystkie końcowe wersje torków z poprawkami (jeszcze bez grafik) potrzebne do nagrania botów DaDiemu. Jeżeli Johns będzie się miał znaleźć w stsie to się jeszcze znajdzie. Dziś środa, jutro czwartek, a pojutrze piątek. W weekend dla stsa mnie nie ma, a popołudniami tym bardziej, więc jak do piątku nie ogarnie się tematu to niestety...
TAcy z was testerzy, ale nikt nie napisał, że na Toruniu, Poznaniu, Wrocławiu czy Ostrowie są błędy podczas włączania biegu. A ciekawe czy ktoś z was zauważył, iż był problem z torem RawiczLM - nie włączał się wcale.
DaDi
Wychowanek klubu: Dangerously Fast Bees
Debiut w lidze: 08 Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 03 Lip 2010 Posty: 1263 Skąd: Grudziądz
Zostały osłabione parametry odpowiadające za jazdę na łukach, tymczasem Johns największą przewagę ma na prostych. Trzeba ruszyć acceleration.
Zmiany w gripie też mają wpływ na prędkość.
Widocznie za słaby, skoro włączyłem sobie z ciekawości 5 biegów na Lesznie i Poznaniu i na Lesznie zrobiłem 34.688, a na Poznaniu 40.153. Oczywiście na wersji 1.3. Tak "osłabiać" to można do grudnia i nie będzie wymiernych efektów.
DaDi
Wychowanek klubu: Dangerously Fast Bees
Debiut w lidze: 08 Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 03 Lip 2010 Posty: 1263 Skąd: Grudziądz
Przejechaliśmy ze Spikerem trochę kółek na tej wersji 1.4, po czym sami nanieśliśmy kilka poprawek. Naszym zdaniem należy podnieść Johnsowi grip do 50 i osłabić acceleration Lausha do 277. Na tych zmianach potestowaliśmy motory i pierwsze wrażenie wydaje się ok. Kogoś może dziwić dlaczego kolejne osłabienie Lausha, ale jak się wczuje w ten motor to gołym okiem widać, że acc 277.5 to jest za dużo. Wystarczy porównać czasy.
Aha, i tak na marginesie. Przy dwóch tunerach są literówki. Zamiast Holloway mamy Hollway. Z kolei imię Taylora pisze się przez tylko jedno "n".
Nazwy są takie jakie były w starej wersji, nie ustalałem ich, więc możliwe, że są błędne. Johns ok, podniosę mu grip dzisiaj lub jutro. Co do Lausha to jak go osłabiałem to długo zastanawiałem się czy dać mu te 277,5 czy 277. 277 wydaję mi się trochę za słabe. Może spróbować z 277,2 lub 277,3?
Wygląda trochę na to że zmiany w motorkach dążą do tego aby osłabić resztę oponentów którzy niekoniecznie chcą ograniczać się do kargera. Idąc tym tropem to po nieustannych osłabieniach motorków (nie wliczając w to kargera) cała gra znów zmaleje do żółtego koloru.
Ale Lausch był faktycznie za mocny Wojtusiu Niech chłopaki jeszcze pokombinują, bo widać, ze chcą wprowadzenia tych motorków. Są jednymi z nielicznych którzy chcą coś wnieść do moda więc niech się głowią.
Bądź co bądź czeka nas jeden z lepszych sezonów w grze \o/
_________________ 15 TYSIĄCY GARDEŁ - JEDEN CEL, FALUBAZ MA PANOWAĆ OD TATR PO HEL !
Nazwy są takie jakie były w starej wersji, nie ustalałem ich, więc możliwe, że są błędne. Johns ok, podniosę mu grip dzisiaj lub jutro. Co do Lausha to jak go osłabiałem to długo zastanawiałem się czy dać mu te 277,5 czy 277. 277 wydaję mi się trochę za słabe. Może spróbować z 277,2 lub 277,3?
Moim zdaniem 277 za słabe nie jest. Na samym końcu testów mając Lausha na 277 udało nam się wykręcić na Lesznie czas 34.702. Wydaje się więc, że Laush nawet na 277 będzie mocno konkurencyjny.
Są takie torki na których karger rządzi niepodzielnie a twierdzenie że za dobry jest ten motorek który na paru innych torach może być (choć niekoniecznie) lepszy/fajniejszy od kargera wygląda jak wygląda..
Są takie torki na których karger rządzi niepodzielnie a twierdzenie że za dobry jest ten motorek który na paru innych torach może być (choć niekoniecznie) lepszy/fajniejszy od kargera wygląda jak wygląda..
Napisz konkretnie, na których torach Karger rządzi niepodzielnie i przedstaw na poparcie tej tezy jakieś argumenty to będzie się można do tego w jakiś sposób odnieść. Bo prowadzenie dyskusji na zasadzie "są gdzieś jakieś tory" mija się w mojej opinii z celem.
Zmiany:
- grip Johnsa podniesiony z 49 na 50
- acceleration Lauscha zmniejszone z 277.5 na 277
- pozmieniane "+" widoczne w grze tak, aby pasowały do motorków
Dodatkowo sprawdziłem dokładnie motorek po motorku czy wszystko jest tak jak trzeba i poprawiłem błędne nazwy tunerów.
Są takie torki na których karger rządzi niepodzielnie a twierdzenie że za dobry jest ten motorek który na paru innych torach może być (choć niekoniecznie) lepszy/fajniejszy od kargera wygląda jak wygląda..
Napisz konkretnie, na których torach Karger rządzi niepodzielnie i przedstaw na poparcie tej tezy jakieś argumenty to będzie się można do tego w jakiś sposób odnieść. Bo prowadzenie dyskusji na zasadzie są gdzieś jakieś tory mija się w mojej opinii z celem.
To nie jest dyskusja tylko komentarz. To że są "gdzieś jakieś tory" na których karger jest równie skuteczny co inne motorki nie muszę przekonywać. A już tym bardziej jestem daleki od pisania elaboratu na ten temat. Żeby nie było że jestem deklaratywny polecam Bydgoszcz. Tak jak napisałeś. Prowadzenie dyskusji w temacie obrony tylko jednego słusznego wyboru którym jest karger mija się z celem.
A masz pewność kto jeździł na motorkach? Ja nie mam. Wiem, że wy w BW jeździliście i osoby, które spotkały się na mircu podczas pierwszych testów. Dla mnie takie osoby są konkretne i wiarygodne przy pracy nad modem, stąd też pewnie tyle poprawek naniesionych ogólnie w tym modzie i motorkach.
Spiker tak samo Polan od was można odrzucić od razu albo poddać pod głosowanie TOP jak i każdą inną zmianę, bowiem jak to mówi Ros - TOP powinno decydować, nawet w przypadku, gdy czegoś na oczy nie widzieli zgodnie z własnym widzimisie. Na palcach jednej ręki możesz policzyć osoby, które się angażowały w TOP no, może w dwóch aż z całej dwudziestki osób.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach