Speedway Turbo Sliders - Polskie Forum Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Wizja modu na sezon 15
Autor Wiadomość
DaDi 

Wychowanek klubu: Dangerously Fast Bees
Debiut w lidze: 08
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1263
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2014-08-27, 10:58   

Car
JAWA Tunning Brian Karger
description 1
ENGINE POWER(Moc silnika) : ++ STEERING(Prowadzenie) : +++++ TRACTION(Przyczepnosc) : +++++

acceleration 275
enginefriction 0
viscosity 0.7
slidebraking 20
slidedeceleration 40
nonslidesector 1.52
braking 0
steering 1.58
elasticity 0
grip 58
weight 90000
mask motorek-pat.png 0 0 32 32
rotimage karger.png 0 0 2688 42 1.0
tire 15.5 25.0
tire 15.5 10.0
enginesample engine.wav
End

Na tym Kargerze nagrywałem :)
To jest wersja v.1.2 bodajże :)
 
 
Zaba 

Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 615
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-27, 13:15   

Peterovsky napisał/a
Motorki v1.3

Oprócz wyżej wspomnianej poprawki Kargera, osłabiony został Johns.

Zostały osłabione parametry odpowiadające za jazdę na łukach, tymczasem Johns największą przewagę ma na prostych. Trzeba ruszyć acceleration.
 
 
Skrzypek 

Wychowanek klubu: WTS Sparta Wrocław
Debiut w lidze: 00
Wiek: 42
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 3800
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-08-27, 13:54   

Wrzucam właśnie poprawioną wersję stsa. Wywaliłem tego Johnsa, bo najwięcej spięć jest właśnie o niego. Karger ze względu na boty jest ten co DaDi wkleił. Łódź z rewolucji, poprawki torów wrzucane przez was. Powinno wszystko banglać. DaDi jeszcze zrobi mi boty do torów i jak wszystko już w tej wersji będzie ok, to myślę, że można ją udostępniać graczom.
 
 
Pikey 

Wychowanek klubu: Metanol Drinkers
Debiut w lidze: 03
Wiek: 27
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 2974
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2014-08-27, 14:01   

Skrzypek napisał/a

Wrzucam właśnie poprawioną wersję stsa. Wywaliłem tego Johnsa, bo najwięcej spięć jest właśnie o niego.


No jasne, najlepiej jest przecież leczyć ból zęba poprzez odcięcie głowy, smiech mnie ogarnia :lol2: :lol2:
_________________
★TOP SMOKERS CLUB REPREZENTANT - 7x DRUŻYNOWY MISTRZ POLSKI★
 
 
Peterovsky 


Wychowanek klubu: SMT
Debiut w lidze: 09
Wiek: 26
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 533
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-08-27, 14:02   

Zaba napisał/a
Zostały osłabione parametry odpowiadające za jazdę na łukach, tymczasem Johns największą przewagę ma na prostych. Trzeba ruszyć acceleration.


Zmiany w gripie też mają wpływ na prędkość.
 
 
Skrzypek 

Wychowanek klubu: WTS Sparta Wrocław
Debiut w lidze: 00
Wiek: 42
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 3800
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-08-27, 14:08   

Pikey nie jest to wersja ostateczna, ale są w niej wszystkie końcowe wersje torków z poprawkami (jeszcze bez grafik) potrzebne do nagrania botów DaDiemu. Jeżeli Johns będzie się miał znaleźć w stsie to się jeszcze znajdzie. Dziś środa, jutro czwartek, a pojutrze piątek. W weekend dla stsa mnie nie ma, a popołudniami tym bardziej, więc jak do piątku nie ogarnie się tematu to niestety...

TAcy z was testerzy, ale nikt nie napisał, że na Toruniu, Poznaniu, Wrocławiu czy Ostrowie są błędy podczas włączania biegu. A ciekawe czy ktoś z was zauważył, iż był problem z torem RawiczLM - nie włączał się wcale.
 
 
DaDi 

Wychowanek klubu: Dangerously Fast Bees
Debiut w lidze: 08
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1263
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2014-08-27, 14:21   

Ja do Ciebie wczoraj napisałem, że trzeba poprawić błędy na torach :D
 
 
Zaba 

Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 615
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-27, 15:25   

Peterovsky napisał/a
Zaba napisał/a
Zostały osłabione parametry odpowiadające za jazdę na łukach, tymczasem Johns największą przewagę ma na prostych. Trzeba ruszyć acceleration.


Zmiany w gripie też mają wpływ na prędkość.

Widocznie za słaby, skoro włączyłem sobie z ciekawości 5 biegów na Lesznie i Poznaniu i na Lesznie zrobiłem 34.688, a na Poznaniu 40.153. Oczywiście na wersji 1.3. Tak "osłabiać" to można do grudnia i nie będzie wymiernych efektów.
 
 
DaDi 

Wychowanek klubu: Dangerously Fast Bees
Debiut w lidze: 08
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1263
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2014-08-27, 15:35   

Tak mają, ale raczej bardzo mały wpływ. Grip największy wpływ na prędkość ma na łukach :) Bloom ma grip 1, a i tak ma największą prędkość na prostych :)
 
 
Peterovsky 


Wychowanek klubu: SMT
Debiut w lidze: 09
Wiek: 26
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 533
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-08-27, 15:47   

Motorki v1.4

Acclereation Johnsa zmniejszona z 280 na 279. Slidedeceleration Kargera wraca do tej na jakiej nagrane zostały boty.


Zmiany pogrubione.
 
 
Peterovsky 


Wychowanek klubu: SMT
Debiut w lidze: 09
Wiek: 26
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 533
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-08-27, 17:14   

LINK v1.4: http://www.gg.pl/dysk/_AF...tera%20v1.4.zip

Sorry za post pod postem, ale po 30 minutach nie można edytować.
 
 
Zaba 

Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 615
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-27, 21:03   

Przejechaliśmy ze Spikerem trochę kółek na tej wersji 1.4, po czym sami nanieśliśmy kilka poprawek. Naszym zdaniem należy podnieść Johnsowi grip do 50 i osłabić acceleration Lausha do 277. Na tych zmianach potestowaliśmy motory i pierwsze wrażenie wydaje się ok. Kogoś może dziwić dlaczego kolejne osłabienie Lausha, ale jak się wczuje w ten motor to gołym okiem widać, że acc 277.5 to jest za dużo. Wystarczy porównać czasy.

Aha, i tak na marginesie. Przy dwóch tunerach są literówki. Zamiast Holloway mamy Hollway. Z kolei imię Taylora pisze się przez tylko jedno "n".
 
 
Peterovsky 


Wychowanek klubu: SMT
Debiut w lidze: 09
Wiek: 26
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 533
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-08-27, 22:09   

Nazwy są takie jakie były w starej wersji, nie ustalałem ich, więc możliwe, że są błędne. Johns ok, podniosę mu grip dzisiaj lub jutro. Co do Lausha to jak go osłabiałem to długo zastanawiałem się czy dać mu te 277,5 czy 277. 277 wydaję mi się trochę za słabe. Może spróbować z 277,2 lub 277,3?
 
 
Nice 

Wychowanek klubu: YL
Debiut w lidze: 09
Wiek: 37
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 93
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-27, 22:58   

Wygląda trochę na to że zmiany w motorkach dążą do tego aby osłabić resztę oponentów którzy niekoniecznie chcą ograniczać się do kargera. Idąc tym tropem to po nieustannych osłabieniach motorków (nie wliczając w to kargera) cała gra znów zmaleje do żółtego koloru.
 
 
Kozi 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 4156
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-08-27, 23:08   

Ale Lausch był faktycznie za mocny Wojtusiu :) Niech chłopaki jeszcze pokombinują, bo widać, ze chcą wprowadzenia tych motorków. Są jednymi z nielicznych którzy chcą coś wnieść do moda więc niech się głowią.

Bądź co bądź czeka nas jeden z lepszych sezonów w grze :) \o/
_________________
15 TYSIĄCY GARDEŁ - JEDEN CEL, FALUBAZ MA PANOWAĆ OD TATR PO HEL !
 
 
Zaba 

Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 615
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-27, 23:18   

Peterovsky napisał/a
Nazwy są takie jakie były w starej wersji, nie ustalałem ich, więc możliwe, że są błędne. Johns ok, podniosę mu grip dzisiaj lub jutro. Co do Lausha to jak go osłabiałem to długo zastanawiałem się czy dać mu te 277,5 czy 277. 277 wydaję mi się trochę za słabe. Może spróbować z 277,2 lub 277,3?

Moim zdaniem 277 za słabe nie jest. Na samym końcu testów mając Lausha na 277 udało nam się wykręcić na Lesznie czas 34.702. Wydaje się więc, że Laush nawet na 277 będzie mocno konkurencyjny.
 
 
Nice 

Wychowanek klubu: YL
Debiut w lidze: 09
Wiek: 37
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 93
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-28, 00:32   

Są takie torki na których karger rządzi niepodzielnie a twierdzenie że za dobry jest ten motorek który na paru innych torach może być (choć niekoniecznie) lepszy/fajniejszy od kargera wygląda jak wygląda..
 
 
Skrzypek 

Wychowanek klubu: WTS Sparta Wrocław
Debiut w lidze: 00
Wiek: 42
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 3800
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-08-28, 07:12   

Wykładnikiem motorków powinno być Krosno, bowiem tam na każdym można było zawsze coś ujechać i nie ważne czy był to Karger, Graversen czy Kowal.
 
 
Zaba 

Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 615
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-28, 11:27   

Nice napisał/a
Są takie torki na których karger rządzi niepodzielnie a twierdzenie że za dobry jest ten motorek który na paru innych torach może być (choć niekoniecznie) lepszy/fajniejszy od kargera wygląda jak wygląda..

Napisz konkretnie, na których torach Karger rządzi niepodzielnie i przedstaw na poparcie tej tezy jakieś argumenty to będzie się można do tego w jakiś sposób odnieść. Bo prowadzenie dyskusji na zasadzie "są gdzieś jakieś tory" mija się w mojej opinii z celem.
 
 
Peterovsky 


Wychowanek klubu: SMT
Debiut w lidze: 09
Wiek: 26
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 533
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-08-28, 12:06   

Motorki v1.5

Zmiany:
- grip Johnsa podniesiony z 49 na 50
- acceleration Lauscha zmniejszone z 277.5 na 277
- pozmieniane "+" widoczne w grze tak, aby pasowały do motorków

Dodatkowo sprawdziłem dokładnie motorek po motorku czy wszystko jest tak jak trzeba i poprawiłem błędne nazwy tunerów.

LINK: http://www.gg.pl/dysk/n9U...tera%20v1.5.zip


Zmiany pogrubione.
 
 
Skrzypek 

Wychowanek klubu: WTS Sparta Wrocław
Debiut w lidze: 00
Wiek: 42
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 3800
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-08-28, 12:25   

Na Bydgoszczy tylko Karger:D i nie ważne czy z rewolucji motorki czy starsza. Geometria sprzyjała temu motorkowi i jego parametrom.

Dobra, wrzucam motorki v 1.5 no chyba, że jeszcze coś znajdziecie. Jutro rano robię ostateczną instalkę!
 
 
Nice 

Wychowanek klubu: YL
Debiut w lidze: 09
Wiek: 37
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 93
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-28, 12:37   

Zaba napisał/a
Nice napisał/a
Są takie torki na których karger rządzi niepodzielnie a twierdzenie że za dobry jest ten motorek który na paru innych torach może być (choć niekoniecznie) lepszy/fajniejszy od kargera wygląda jak wygląda..

Napisz konkretnie, na których torach Karger rządzi niepodzielnie i przedstaw na poparcie tej tezy jakieś argumenty to będzie się można do tego w jakiś sposób odnieść. Bo prowadzenie dyskusji na zasadzie są gdzieś jakieś tory mija się w mojej opinii z celem.


To nie jest dyskusja tylko komentarz. To że są "gdzieś jakieś tory" na których karger jest równie skuteczny co inne motorki nie muszę przekonywać. A już tym bardziej jestem daleki od pisania elaboratu na ten temat. Żeby nie było że jestem deklaratywny polecam Bydgoszcz. Tak jak napisałeś. Prowadzenie dyskusji w temacie obrony tylko jednego słusznego wyboru którym jest karger mija się z celem.
 
 
Ros 


Wiek: 33
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 553
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-08-28, 13:06   

Motorki które wymyślił Peterovsky zostały zaakceptowane chociaż przez połowę top 20 ? Jeżeli nie to dlaczego mamy na tym gównie jeździć ?
 
 
Spiker 


Wychowanek klubu: Broncos Squad
Debiut w lidze: 02
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 385
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-08-28, 14:05   

No ja pisałem wcześniej, żeby zrobić ostateczne głosowanie, żeby nie było żadnych wątpliwości.
_________________

 
 
Skrzypek 

Wychowanek klubu: WTS Sparta Wrocław
Debiut w lidze: 00
Wiek: 42
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 3800
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-08-28, 14:19   

A masz pewność kto jeździł na motorkach? Ja nie mam. Wiem, że wy w BW jeździliście i osoby, które spotkały się na mircu podczas pierwszych testów. Dla mnie takie osoby są konkretne i wiarygodne przy pracy nad modem, stąd też pewnie tyle poprawek naniesionych ogólnie w tym modzie i motorkach.

Spiker tak samo Polan od was można odrzucić od razu albo poddać pod głosowanie TOP jak i każdą inną zmianę, bowiem jak to mówi Ros - TOP powinno decydować, nawet w przypadku, gdy czegoś na oczy nie widzieli zgodnie z własnym widzimisie. Na palcach jednej ręki możesz policzyć osoby, które się angażowały w TOP no, może w dwóch aż z całej dwudziestki osób.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandred created by spleen modified v0.4 by warna